Tuesday, February 20, 2007

Oğlumun kankaları :)



Bunlar da kim? Bunlar bugünlerde miniğin kankaları:)
Bunlarsız birşey yapılmıyor artık. Yaramazlıklarda bile üçü beraberler.
Ama mutlaka ikisi birarada eşlik etmeli miniğe. Öyle birtanesi ile yetinmek olmuyor. Yemek yerken bile ikisi mama sandalyesinin tepsisinde oturup, yanında olacak illaki. Arada bir bu iki kankanın da tadına bakmıyor değil. Acaba tadları değişti mi diye:)



Hmm, yine ses ve görüntü yok oldu. Kesin birşeyler karıştırıyor içerlerde. Pardon karıştırıyorlar :)
Zaten hep öyle oluyor. Ses varken merak etme. Ama sessizlik olduysa, şüphelen. Çünkü kesin işbaşındadır. Bir yerlerde birşeyler kurcalanıyordur muhakkak:) Hah, işte buldum sizi.



Oh, beyefendi girmiş odasına, çekmecelerini yine boşaltıyor. Kankalar da herzamanki gibi yanında, suça eşlik ediyorlar. Atmış onları da boş çekmecenin içine. Zavallılar kalakalmışlar öyle :))
Bugünlerde yeni hobimiz, aç çekmeceleri, boşalt.
Beyefendi biliyor da işini. Eğer giysi, örtü vs. ise fırlat yere. Ama bardak, çanak gibi narin şeyleri dikkatle yere bırakıyor.

Bir iki kere kırmıştı birşeyler. Fakat anında müdahele edip, cam gibi şeylerin kırılabileceğini öğrettim. O günden beri "hassas" davranıyor bu tip şeylere.
Büyük oğlum büyürken de hiçbir şeyin yerini ne değiştirdim, ne de ortadan kaldırmıştım. Sürekli başında durup, ellemesi sakıncalı olanları öğrettim. Hemen de öğreniyorlar zaten.
Böylece başka bir eve gittiğimizde de çok rahat ettim. Sakıncalı olan hiçbir şeye dokunmuyordu, dağıtmıyordu.
Şimdi küçüğe de aynı yöntemi uyguluyorum. Fakat bu biraz daha asi galiba.
Büyük bir zevkle çekmece dolap boşaltmaya devam ediyor :))

6 comments:

Annelog Atölye said...

Merhaba, biraz geç oldu ve tekrar hatırlatmak iyi olmayabilir ama babaannen için üzüldüğümü söylemek istedim. Ne kadar kötülük olsa da, küs ayrılmamak ve affetmek büyük erdem bence.

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim Annelog.
Merak etme, kötü olmadım :) Son bir yıldır kendimizi alıştırmıştık, bekleniyordu zaten.

denizanasi said...

bizim de bir minik atımız var.. onsuz hic bir yere gitmez.. kaybolma riskine karsı ona alternativ bulmaya calıstık. kesinlikle kabul etmedi :)) iyi hatırlattın. ben de onun resmini koymalıyım:)

ciceklibahce said...

Onlar Kinder oyuncaklı yumurtadan mı çıktı? Morundan bizimkine de çıkmıştı ben bayılmıştım bana göstermemek için öyle bir yere sakladı ki bir daha bulamadık:)))
Çok şirinler bence:)
Ne yapsın çocuk bütün yaramazlığı yapan kankalar bence:)

Ayçiçeği said...

Denizanası, aman dikkat et sen o ata. Bazen tutku derecesinde bağlı oluyorlar en sevdikleri oyuncaklara:))
Bizimki bir tanesini kaybedince, ötekini bana gösteriyor ve "buğuu" deyip (ne demekse) diğerini istiyor. Ama allahtan öyle takıntılı değil. Aklına geldikçe dolaştırıyor onları:)

Ayçiçeği said...

Çiçeklibahçem evet. Süpriz yumurtadan:)
Yumurtalar aslında abiye alınıyor, ama bunlara bizim ufaklık el koydu :)