Thursday, March 8, 2007

Bakmayın tarihe, bu gün 9 Mart :))

Dün kuaförüme gittim. Niyetim gölgelerimi yenilemekti. Fakat koltukta ani bir karar değişikliği yapıp, gölge yerine röfle istedim. Kuaförüm de destekledi bu kararımı. Çünkü gölgeden açılan saçım bundan sonra röfleyi daha iyi kaldırırmış dedi.
Sonuç olarak iyice sarardım :)

Eşim hafif! bir şaşkınlık geçirdi, akşam beni görünce. Çünkü onun gönlünden her zaman saçımı koyultmam geçer. Ama ben her gidişte daha da açtırdığım için, artık bu konu konuşulmuyordu uzun zamandır. Beni görünce, niye bana söylemedin dedi. Ben de söyleseydim, istemezdin biliyorum dedim. Ve senin istemediğini söylemen üzerine yine de gidip yaptırsaydım, hoş olmazdı dedim. Bu açıklama hoşuna gitti. Ne taktik ama:) Böylece konu kapanmış oldu.

Kuaförden sonra kayınvalideme uğradım. S. teyzeyle beraber bu akşam için içli köfte hazırlıyorlardı. Hani her iki haftada bir cuma geceleri beraber toplanıp yeriz ya. Onun hazırlığıydı.

Ben de yardım edeyim dedim ve bir kaç iç sıktıktan sonra, benim minik mızmızlanmaya başladı. Uykusu gelmişti. Ben de onu alıp eve gittim, uyuttum.
Nedense içli köfte yapılırken başından sonuna kadar yapılma aşamasını yakalayamıyorum hiç. Artık başka sefere.

Eve gittim, çünkü zaten aynı sokakta oturuyoruz. O yüzden minik yatağında uysun istedim. Kendi yatağında hemen dalıyor, fakat başka yerde uğraşmam gerekiyor uyuması için. Ne kadar geç uyursa, o kadar geç kalkıyor. Bunun sonucunda da akşam geç yatıyor. O yüzden hemen eve götürüp uyuttum.

Postumun tarihi dünü gösteriyor. Çünkü dün gece başlamıştım, ama bitiremeyince bugüne bıraktım. "Bugün" diye başlıyordu, onu da "dün" diye düzelttim. İşte böyle:)

Evet, bu gece yine kayınvalidemlerde toplanıyoruz. Eltimler, biz filan.

Aslında bugün dişarı çıkmayı düşünüyordum. Fakat nedense bir türlü harekete geçemedim. Dünkü güzel güneşli hava da yok bugün:(
Of, iyice sıkıcı yazmaya başladım, konu mu bulamadım ne :))

Herkese iyi haftasonları dilerim..

12 comments:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Şşşt sarı gelin.:))
Tam ayçiçeği olmuşsundur artıkın. İçli köfte yemeyeli valla 1 yıldan fazla oldu.. yapacak adam lazım da o bakımdan. ..canım çekti valla..benim için de ye..afiyet olsun.
Öyle doğalsın ki..sıkıcı filan değil yani yazdıkların.
Öptüm canım.

Gamzeli said...

Ohh güle güle kullan yeni saçını, ne güzel...bende seviyorum sarıyı, zaten koyu renkte bana gitmiyor ::)

ümran said...

Uff bayılırım içli köfteye hakkaten incegül gibi benimde canım istedi..saçlarını da güle güle kullan iyi günlerde inşallah :))

ciceklibahce said...

Yeni saçını güle güle kullan:)
Ben eşine yaptığın taktiğe bayıldım. Bende aynısını yapmayı düşünüyorum. Süper bir fikir verdi bana teşekkürler:)
Malum hatırlarsın saçlarımı ilk yaptırdığımda verdiği tepkileri yazmıştım!

kurunane said...

eminim güzel olmuştur.

benim eşimse saçlarını tekrar sarı yapsana sana çok yakışıyor diyor. belki bende yaza düşünebilirim.

nimetin.blogspot.com said...

güle güle kullan yeni saçlarını:) ve içli köfteyi de okuyunca uzunnn bir offff offf çektim:)))

nimet

Age35 said...

Bende aynen her gittiğimde sararak dönenlerdenim...=))

Nasıl geçti habersiz... said...

Ah içli köfte,herkes gibi bende özlediiim.
saçını merak ettim.:)

cenebaz said...

Benim eşim de şu an röfleli olan saçlarımı kızıla boyamamı istiyor. Üstelik kızıl kahve değil de bayağı kırmızı kızıl. Yeşil gözlerimle çok güzel olurmuş. Adam kafayı yedi. Ya kızıl saçlı bir sevgilisi var ya da gençlik fantazisi aklına geldi:))

Ayçiçeği said...

FİKRİMİNCE, canım benim, ben de seni öptüm :)

GAMZE'cğm, teşekkür ederim :)

LİMONUM, sizin yerinize de yedim ben :))

Ayçiçeği said...

ÇİÇEKLİBAHÇEM, başta verilen tepki aynen devam ediyor ne yazık. Ama bu sefer bir tepki gelmedi, hayret ettim. Doğru sözcüklerdi galiba :))

KURUNANE'cğm, hazır eşin bu fikirdeyken yaptır bence:) Zaten yaz geldi gibi birşey oldu..

NİMET'cğm, teşekkürler canım :)

Ayçiçeği said...

AGE'cğm, bir de büyükler çok üstümüzde durmuyorlar. Daha gençsiniz, öğrenirsiniz diyorlar. Öğreniriz inşallah :)

YAĞMUR DAMLACIĞIM, gerçekten de özlenmeyecek gibi değil :)

ÇENEBAZ'cğm, kızıl saç ve yeşil göz de hoş durur. Eşin haksız değil galiba :))