Wednesday, March 7, 2007

Bahar alışverişim başladı





Dün kayınvalidemle, onun kızkardeşi S. teyze ve benim minikle alışveriş merkezine gittik. Sadece dolaşıp öğle yemeği yiyecektik. Biz kayınvalidemle çok iyi anlaşırız, maşallah. Birbirimizi çok severiz. Kayınvalide gelin değil de, anne kız gibi yakınız. Bana ve eltime karşı her zaman hep içten, yardımsever, sıcaktır. Yeri geldiğinde bir anne, yeri geldiğinde de bir arkadaş gibidir. O yüzden onunla gezmeyi de severiz.
Dün de çıkıp gezelim dedik:)

Öncelikle şunu belirteyim, dün minik çok usluydu. Pusetinden inip yürümek istediyse bile, bizi hiç koşturtmadı peşinden. Hep yanımızda uslu uslu dolaştı. Hatta ona aldığımız köfteleri de yedi (hayret valla:)). Aman şimdi nazar değidirmeyeyim. Maalesef benim nazarım değiyor çocuklara ve eşime galiba :((

Çünkü ne zaman "Minik geceleri uyanmaz" desem, sebepsiz yere o gece uyanacağı tutar. Ya da "Büyük çekirdek hastalanmadı bu ay, ne güzel" desem, bir bakmışım ateşi çıkmış ya da öksürüğü başlamış. Hatta eşimle de uzun süre tartışmadıysak, ve içimden 'maşallah ne de iyi gidiyoruz desem', o akşam sudan sebepten tartışma çıkar :(

Kimseye kötü gözle bakmıyorum, hatta kıskançlık huyum da yoktur. Fakat nazarım başkasına da değiyor mu bilmiyorum. Eğer öyleyse bile, istemeden oluyordur.
Bir keresinde eltimin bileğinde bir bileklik görmüştüm. Ve başkasında beğendiğim şeyleri o kişiye söylerim. Ona da dedim, ne güzel bir bileklik diye. O da çıkartıp, bakmam için verdi. Ben de iade ettiğimde, tekrar bileğine takmak isterken, elinde kırıldı geçirme yeri. Hatta bir kez daha böyle bir şey olmuştu. Artık çekine çekine iltifatta bulunuyorum. Ya da hiç bulunmayım bundan sonra.
Daha dün kayınvalidemin üstündeki yeni montu için "Ne kadar güzel, güle güle kullanın" dedim. Umarım birşey olmamıştır.

Dönelim alışverişimize :)
Bir şey almaya niyetlendiğim zaman, genelde istediğim gibi birşey bulamam. Fakat aklımda birşey almak yokken, karşıma güzel şeyler çıkar.
Dün de hiç aklımda yokken, çocuklara bir iki parça giysi aldım.
Kendime de krem rengi baharlık pantalon ve hoş pembe bir bluz aldım.
Siyah rengi çok sevsem de ve kışın genelde siyah ve ekru ağırlıklı giyinsem de, baharın gelmesiyle ve de yazın tabii, gözlerim sadece pembeler, maviler, beyazlar (mutlaka), yeşiller filan görür.
Hele yazın olmazsa olmazım beyaz pantalon, krem pantalon, beyaz etek ve açık renk kot etek. Üstüne de zaten bütün renkler:)
Fakat hep sade ve tek renk seçiyorum. Öyle rengarenk desenli giysileri giyemiyorum nedense. Belki elbiselerde oluyor da, ama öyle tek parça üst veya etekte giyemiyorum.

Aslında bu bahar ve yaz için pek alışveriş yapmama gerek yok. Geçen sene doğumdan sonra tekrar incelmenin verdiği mutlulukla bir sürü alışveriş yapmıştım. Eminim şimdi bile hatırlamadığım bir sürü şey çıkacak, dolabı indirsem.
Yazlıkları meydana çıkarmanın zamanı geldi mi ne:)

Fakat dün Zara'da nefis beyaz bir etek gördüm. Alayım mı diye tereddüt ettim, sonra vazgeçip pantalon aldım. Ama aklım etekte kaldı.
Beyaz etek sevenler için tarif edeyim, kumaşı çok ince değil, keten gibi. Yani öyle iç gösteren cinsten değil. Boyu da tam diz kapağında ki bayılırım bu boydaki eteklere. Bel ve basen oturuyor, aşağıya doğru kloş iniyor. Galiba önünde de yarım bir pile vardı. Hem çok şık, hem de çok kullanışlı bir model. Galiba ben bunu gidip alacağım. Çünkü şöyle bir şey var, Zara iki haftada bir kolleksiyon değiştirdiği için, bazı ürünler hemen bitebiliyor. Bu da öyle beğenilmeyecek gibi değil. Geçen sene az aramamıştım beyaz etek. Ve istediğim gibi bulamayınca, beyaza yakın krem renginde almıştım bir tane. Ama beyazın yerini tutmadı gönlümde. Belki o yüzden bu kadar takmış durumdayım beyaz eteğe :)))
Gözüme kestirdiğim birkaç parça daha oldu tabii. Fakat önce dolabımı döküp, neyim var neyim yok bakacağım. İhtiyaçlarımı belirleyip, öyle çıkacağım alışverişe. Yoksa ipin ucu kaçıyor ister istemez :))

Bir de takı olayı var yani :) Mutlaka her çıktığımda baktığım bir yer var. Hatta adresi de var "http://www.kurshuni.com". Bu markada küpeden halhala herşey var. Hepsi el yapımı özel cam ve metal olarak da gümüş kullanıyorlar. Çok abartılı modeller olduğu gibi sade, zarif modeller de mevcut.
İşte yukarda gördüğünüz kolyeyi ve bilekliği de dün aldım. Bu aldıklarımın takımı da var tabii. Ama ben öyle fazla takım takmayı sevmiyorum. Ayrı ayrı parçaları daha çok seviyorum. Yeter ki uyumlu olsun:) O minik uğur böceğinin kırmızısı da vardı. Fakat bu mavi böcek ilk bakışta çok hoşuma gitti :)

26 comments:

Nasıl geçti habersiz... said...

Aldıklarının hepsini güle güle kullan.

Nasıl geçti habersiz... said...

Yanına gülücük eklemeyi unutmuşum.:)

Ayçiçeği said...

Canım benim, sağol :))

ümran said...

Eteği bayağı beğenmişsin,al bence yoksa bütün yaz o eteği düşünebilirsin..Biterse de Zara'ya bi daha geleceğini sanmıyorum..Hadi git al ve resmini çekip göster bize :))))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Akşam olmuş ben ancak ziyaret ediyorum arkadaşlarımı.. yoğunluktan valla
Bacım takıların çok güzelmiş güle güle kullan. Kıyafetini de, beyaz eteği de güle güle giy. Nasılsa alıcaksın.:)
Nazar konusuna gelince, insanın çok sevdiklerine nazarı değermiş derler. Benim de maalesef değiyo. Kendi çocuklarıma özellikle...

Ayçiçeği said...

LİMON'cğm, evet beğendim. Alınca resmini koyarım :))


FİKRİMİNCE'cğm, teşekkür ederim canım :)
Haklısın galiba. Sevgiden de değiyor olabilir. Hiç de iyi birşey değil maalesef :(

ciceklibahce said...

Ayçiceğimİ takıların çok güzel. Özelliklede mavi olmasına bayıldım uğur böceğinin:)
Eteği kaçırma al bencede! Aklında kalmış belli:) Çok güzel anlatmışsın:)

nimetin.blogspot.com said...

benim alışveriş diyetim vardı:) iki ay dayanabildim. iki ay sonra tek parça bişey alayım canım dedim nerdeyse 10 parça bişey alıp çıktım!!! sonu yok vallahi. insanin herşeyi alası geliyor:)
kayınvalidene selamlar:)

nimet

Ayçiçeği said...

Çiçeklibahçem, teşekkür ederim canım :)
Galiba alacağım. Böyle çok isteyip de sonraya bıraktığım şeyleri ya bir daha bulamıyorum, ya da bedenim kalmıyor. Gerçi bu etek daha yeni çıktı. Ama ne olur ne olmaz .))

Ayçiçeği said...

Nimet'cğm, sağol canım :)
Ben de işte tam bu yüzden dolabı indirip liste yapacağım. Yoksa gereğinden fazla şey alıyorum. Geçen sene mesela beyaz bir pantalon almıştım, fakat gereksizdi. Çünkü bir yaz önceki beyaz pantalonu giyip durdum. Bir de şimdi bir beden daha incelmişim, aldığım pantalon hem yepyeni duruyor, hem de bol geliyor :(
Maalesef var böyle birkaç giysim. Doğumdan sonra tutamadım kendimi habire almışım. Şimdi eski kiloma dönünce bol geliyorlar artık. Aslında benim bir terziye gidip daralttırmam lazım birkaç eşyamı :))

denizanasi said...
This comment has been removed by the author.
kurunane said...

güle güle kullan hayatım.

ben bi kilo versem aaahhh ah alacam da ama şimdi inatla almıyorum. hayatımın en şişko dönemlerini yaşıyorum, o yüzdende birşey almak istemiyorum.

Ayçiçeği said...

Kurunane'cğm, verirsin sen o kiloları merak etme canım. Yeter ki iste, isteyince herşey oluyor :)

Bir de kilo vermeden yapılan alışverişe gerçekten de yazık oluyor. Bizzat yaşadım. Yepyeni giysiler elinde kalıyor. Bu yaz terzide çok işim olacak :)) Daralttırmak istiyorum çünkü geçen sene aldıklarımı, yepyeni duruyorlar.

renkler said...

Canım güle güle kullan aldıklarını. Bilezik ve kolye çok tatlı. Ben de adım ütünde renkleri severim. Gerçi çok cıvıl cıvıl renkler fazla giymem ama mavileri, pembeleri, açık yeşilleri severim ve yazın bol kullanırım. Bu sene de bir lila hayranlığım başladı ya hayırlısı. Cart renklerde bir tek kırmızı severim ama sarışına al bağla, geç karşısına ağla demişler ya pek yakışıyor mu bilemiyorum:-)

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

böcük çok şeker

Ayçiçeği said...

Renkler'cğm, lilayı ben de çok severim. ama beni biraz soluk gösteriyor. pembe daha çok yakışıyor.

Bence sana en güzel gidecek olan renk siyahtır. Sarışınlarda siyah çok şık duruyor :)

Ayçiçeği said...

Aqua, bence de. Zaten taktığımdan beri çıkarmadım. O boncuk gözlerle bana bakıp duruyor :))

Gamzeli said...

Çok güzel, ,yi gezmişsin güle güle kullan ...

Bu arada Kadınlar Günün Kutlu Olsun :)

cenebaz said...

Takıların çok güzel, güle güle kullan. Benim de özellikle bahar ve yaz aylarında turkuaz (cam göbeği mavi de diyebiliz herhalde) favori rengimdir. Çok güzeller. Nazara gelince; Hep denir ya, çocuklara ençok annelerinin nazarı değermiş. Ben de aman bu kışı hastalıksız geçirdik desem daha akşamına hasta olurdu hala da olur. Aman allah kem gözlerden korusun onları. Değen nazar bizimki olsun.

PERİLİ KÖŞK said...

hımm çok canım çekti,ne güzel şeyler almışsınız,kurşininin web. sayfasını önceden keşfetmiştim,çok güzel cam bocukları var,sizinkilerde pek güzel ,güle güle kullanın..

acicikolata said...

annelerin nazari deger, oyle derler. ben d ene zamandir olay cikarmiyordu derim, dakkasina bir cinnet gelir karamel kafadan
ayh ben de kiz arkadasimla cok iyi anlasirim soylemesi ayip. ee adı ustunde, kız arkadaş bu. saat başı telefonda konusmasam meraktan ölürüm başına bişey mi geldi acaba da aramadı diye.

Ayçiçeği said...

GAMZE'cğm, teşekkürler canım :)



ÇENEBAZ'cğm, ne iyi söyledin. Gerçekten de değen nazar bizimkisi olsun :)



PERİLİ KÖŞK, sağol canım :))

Ayçiçeği said...

GAYRİ İHTİYARİ, aynen öyle oluyor ama :) dakkasında tersi oluyor.

Ayh, anladım ben seni. Fazla mı abartım acaba :P
Ama gerçekten öyle, çok severim kendisini.

Sanem said...

O etek alinir gibi sanki. Bizede simdiden iyi gunlerde giy demek duser ;)

Ayçiçeği said...

Haklısın Sanem'cğm, sağol canım :)

BoriPori said...

çok güzellermiş gerçektennn, güle güle kullan, hemen ziaret edeyim verdiğin linki:)