Friday, February 16, 2007

Unutulmayan sözler




Moralim düzelmeye başladı. Buradan destek gördüğüm arkadaşlara da teşekkür ederim:)
Biliyorum, belki çok fazla içimi dökemedim. Ama biraz anlatmamla bile rahatladım.

Zaman zaman eski fotoğraflara bakmayı severim. Bazen eşimin, benim ve oğullarımın aynı yaşlara denk gelen resimlerimizi yan yana koyar, benzerlikler ararım.

Canlarım babalarına benzedikleri için, ben arada farklı bir tiple sırıtıyorum tabii.

Eşim bir gün, benim ilkokulda çekilen resmimi alıp uzun uzun bakmıştı.
Ve şöyle demişti "Seninle aynı sınıfta olsaydık, sana aşık olurdum."
Bu tek cümle beni kalbimden vurmuştu ve hala unutamıyorum.

Bana aldığı her hediyeden daha değerli söylediği bu cümle. Bunu kendisine de söyledim. Şaşırdı unutmamış olmama, ama çok hoşuna gitti böyle hissetmem.

Yukardaki resimde görülen orkidelerden birini yeni aldım, diğeri eski.
Biri canlı, diğeri yapma. Bilin bakalım hangisi canlı :)

19 comments:

Asortik Krep said...

Lütfen pop up'ın varsa kontrol edermisin virüs geliyor bloğundan..iki oldu giriyorum.

Ayçiçeği said...

Pop up blocker i aktive edersen açılmaz pencereler. Bende çıkmıyor.

Ayçiçeği said...

Bir de akşam eşime baktırırım. Belki düzeltilmesi gereken birşeyler vardır, bilmiyorum..

kurunane said...

ayçiçekcim ben anlayamadım ama beyaz olan yapay lila olan gerçek diceem geliyo.

Gamzeli said...

Ben mor olan dedim ama canım hiçde belli olmuyorki ikiside aynı gibi duruyor...

Gamzeli said...

yani mor olan canlı değil diyorum..

Age35 said...

Geç de olsa baş sağlığı dilemek istedim..

nimetin.blogspot.com said...

ben orkide görmedim:)) çünkü resim açılmadı:)))) ama senin ayçiçeğinin gördümya yeter:))

nimet

Ayçiçeği said...

Kurunanem ve Gamzeli'cğm, :)))

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim AGE

Ayçiçeği said...

Nimet'cğm, haklısın kaybolmuş. Ama tekrar yükledim :))

ciceklibahce said...

Mor olan sanırım:) Gerçi geç bir cevap oldu. O minik tokadan ayırt ettim ben. Bende çok seviyorum orkideyi. Her seferinde bakıyorum bir türlü almak nasip olmadı:))
Bir daha gördüğümde bende alayım bari çok özendim:)

Eşinin söylediği cümle gerçekten çok hoş:)

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim Çiçeklibahçem :)
Aldığımda renk konusunda biraz kararsız kalmıştım. Çünkü 3 seçenek vardı. Beyaz, lila-mor (resimdeki renk), bir de çok koyu bir mor ki o da çok hoştu:)

kurunane said...

yaa ben hala canlı olan hangisi anlayamadım?

renkler said...

Beyaz yapma, lila rengi olan canlı mı? Fark göremiyorum ya sen:-)

ceyda'nın tükkanı said...

Başın sağ olsun canım. Sana yazdıklarımı bir türlü göndermeyi beceremedim bir kaç gündür.

Orkideler çok güzel. Sanırım mor olan gerçek:) Bizim çocuklar da babalarına benziyorlar bu arada:)

Ayçiçeği said...

Kurunane'cğm, lila olan gerçek :))

Renkler'cğm, haklısın, lila canlı :))

Ceyda'cğm, teşekkür ederim.
Oğlanlar büyüdüğünde, birbirine benzeyen 3 adam dolaşacak evde:)
Demek sen de tek ve benzersizsin :P

Gamzeli said...

Canım,

İyi haftalar sana :)

Ayçiçeği said...

Gamze'cğm, sana da iyi haftalar dilerim canım :)