Wednesday, February 14, 2007

Başsalığı dileyen herkese teşekkür ederim.

Günlerdir içimde fırtınalar kopuyor. Keyfsizim. Ama bunun babaannem ile ilgisi yok.
Buraya içimi dökeyim mi dökmeyeyim mi diye düşünüp duruyorum.

Babaannem, annem ve babamın ayrılması için neredeyse hayatı boyunca mücadele etmiş bir insandı. Bunu başaramadı. Fakat başardığı şey, kendi çocuklarının birbirleriyle görüşmemesi oldu. Amacına ulaşsaydı, ben ve kardeşim herhalde öksüz kalırdık.
Ve 3 yıl önce yaptığı şey de zaten onu o günden beri görmememe sebep oldu.

Herşeye rağmen nur içinde yatsın, allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.

Beni üzen başka bir olay daha var.

Eşim beni yıllardır uyarmasına rağmen, birisine güvenim hep sonsuzdu. Eşim gözlerini aç, bu kadar kör olma demesine rağmen, ben ona inanırdım.

Çok safmışım (aslında burada kendime başka bir kelimeyi daha çok yakıştırıyorum).

İnsanlara hemen güveniyorum. Herkesi kendim gibi zannediyorum. Yaptığım iyiliklerden hiçbir zaman karşılık beklemem. Ve severek yardımcı olurum. Bana kazık atılsa da (ki bu kişiden kaçıncıydı), birkaç gün sonra unuturdum.

Fakat eşim haklı çıktı. Seni kıskanana güvenme derdi. Çok şey dedi.

Hatta bu duygularımı burada paylaşmamı da istemedi. O okur diye. Ama umrumda değil. Günlerdir içim huzursuz.

Zaten ucundan biraz yazmış oldum. Belki bu biraz rahatlatır beni..

12 comments:

ciceklibahce said...

Üzüldüm:) Seni çok iyi anlıyorum. Benzer durumları bende yaşadım. Şuan çok arkadaşım yok ama olanda bana yeter. Sende boşver seni üzeni!!

Ayçiçeği said...

Çiçeklibahçem, artık öyle olacak. Boşvereceğim.
30'undan sonra dank etti, ama etti sonunda.
Bir de bu tip olaylar daha da mı olgunlaştırıyor acaba?

renkler said...

Canım, benim de kazık yemediğim pek kimse kalmamıştır dünya üzerinde... Bir iki iyi arkadaşım, eşim, annemler ve babam dışında... Hatta ağabeyimden bile kazık yedim düşün artık. Bir de erkeklerin bu konuda önsezileri doğru çıkıyor genelde... Benim eşim de birine karşı bir hoşnutsuzluk yaşasa kesin o insandan bir kötülük gelir. Biz kadınlar arkadaşlarımıza karşı körüz sanırım. Kazık yiye yiye kimseye güvenmemek gerektiğini anlıyor insan. Ben 35imde anladım... Çok üzülme... Hayatından çıkart o kişiyi. Burada okuyorsa da okusun, anlasın... bana zararı dokunan kim olursa olsun hayatımdan yokediyorum... Bunu sıkça söylüyorum çünkü hepimiz bunu yapabilmeliyiz...

Ayçiçeği said...

Renkler'cğm, kesinlikle haklısın. Erkeklerin önsezilerine güvenmek lazım. Bir de eşim bir insanın suratından onun iyi olup olmadığını hemen anlıyor. Şimdiye kadar yanıldığını hiç görmedim. Fakat ben bu yaklaşımını biraz önyargılı olarak bulurdum. Ama artık ben de daha dikkatli davranacağım.
Bu kişiyi hayatımdan çıkaramam, çünkü çok yakınız. Hem akrabam hem de yakın oturuyoruz. Bir araya geldiğimiz çok yer var. Fakat eşimin de dediği gibi ona mesafeli davranacağım bundan sonra.

Sanem said...

Aycicegi tecrubenin gec kalinmisligi veya erken yasanmisligi olmaz, insanlari da tecrubelerimizle daha iyi irdeleyebiliyoruz bir bakima, bence bu olaydan sonra artik daha az incineceksindir, iyi yonunden baktigimda boyle goruyorum bu yasadigini..
Babaannen icin de bassagligi dilerim, cok enteresan benim de ayni minvalde olan bir babaannem vardi, kendisi pek gormezdim.

Ayçiçeği said...

Merhaba Sanem,
haklısın, iyi tarafından bakıldığında, bu benim için artık ders almam gereken bir tecrübe oldu. Aslında kolay kolay incinmem. Yani etrafımda beni üzmeye çalışan pek kimse yok. Sadece bu bir kişi tarafından kazık yiyip duruyorum. Buna da artık bir son vermenin zamanı gelmiş.

kurunane said...

bu tip insanları hayatından çıkarmalısın bencede. valla canımı sıkan insanlarla görüşmüyorum artık. niye kendimi üzeyim ki? bence sende hiç üzülme kendini.

enne said...

Tekrar başınız sağolsun. Ne hata yapmış olursa olsun, nur içinde yatsın demen çok hoş bence. Ne kadar vicdanlı olduğunu gösteriyor.

Seni üzen kişi ile mesafeli olursan bundan sonra üzemez evet. Görüşmeye devam etsen de eskisi gibi yakın davranmadığını gördüğünde o da hatasını anlayıp üzülecektir bence.

Son bir şey, sayfanda virüs var. Ne zaman açsam bir pencere açılıyor ve o virüs. Sanırım counter,saat gibi eklenen programcıklar yapıyor bunu.

Gamzeli said...

Tekrardan başın sağolsun, insanlar neden böyle yaaa anlamıyorum...Dediğin gibi yine allah nur içinde yatsın, bu dünya bitti, şimdi sırada öteki dünya var, allah günahları affetsin...

Haklısın seni kıskanandan her zaman uzak duracaksın, erkekler erkek gözüyle baktığı için daha doğru görüyorlar sanırım ama malesef bizde o yok...

Ayçiçeği said...

KURUNANE'cğm, çok haklısın. Bile bile canımızı sıkmaya hiç gerek yok.

ENNE, teşekkür ederim.
Pop up blocker'i aktive edersen açılmaz pencereler. Bende çıkmıyor.

GAMZELİ, sağol canım. Bazen sadece erkeklerin bu konuda hissettiklerine güvenmek lazım.

gazel vakti said...

Başınız sağolsun Allah sabırlar versin.

Kazık yeme konusunda ustayım soracağın bişey varsa sor yoksa zaten ben kurs açıcam nasıl kazın yenmez yada yenilir diye.

Ayçiçeği said...

Gazel Vakti, teşekkür ederim.
Ben de bahsettiğim şahıstan üst üste yiyince artık yeter dedim. Yalnız o benim şimdi takındığım tavrın sebebini merak edip sorar. İşte buna ne cevap vereceğim bilemiyorum :(