Monday, January 22, 2007

Veli katılım günü :)



Yarın oğlumun okulunda "Veli katılım günü" var. Her salı günü, bir öğrencinin velisi derse katılıyor. Kendini, mesleğini tanıtıyor ve çocuklara birşey yaptırıyor. 23.01 de benim günüm gözüküyordu listede. Tabii bu liste dağıtıldığında, oh, bana daha çok var demiştim. Ama şimdi o gün geldi işte. Yarın, 4o dk da olsa, 20 öğrenciye bir faaliyet yaptırma sırası bende :)

Geçen hafta, eczacı olan bir veli, öğrencilerle birlikte krem yapmıştı. Oğlum, minicik bir kabın içinde bir miktar kremle gelmişti. Hem benim yanağıma, hem de kendi yanağına sürüp eğlenmiştik.

Ben de uzun uzun düşündükten sonra, onlarla parmak kuklaları yapmaya karar verdim.
Onların kolay yapabilecekleri, basit şekilde olsun dedim.
Yukardaki resimde de görüldüğü gibi (suratları eşim çizdi:)), pembe daireleri ben çizeceğim önceden. Onlar da surat çizip, boyarlar. Götüreceğim yünlerden de saç kesip yapışırırlar. Sonra da arka tarafa, yine benim önceden hazırlayacağım şeritleri parmaklarını geçirebilecek şekilde yapıştırırlar. Ve kuklalar hazır :))

Oğlumla arada oynarız bu şekilde. Çok da hoşuna gider. Kendi de zaten bu fikri beğendi. Umarım arkadaşları da sever :))
Yarın foto makinamı yanımda götüreyim de, çocukların yaptıkları yüzleri de çekeyim:))

11 comments:

kurunane said...

AYÇİÇEKCİM tebrik ediyorum hem seni hem eşini. çok güzel olmuşlar. bende senden fikir çalıp bizim sınıfta mı yapsam ne :P

Ayçiçeği said...

Sağol canım :) Yap valla, çok basit. Parmağa geçirip oynatması da eğlenceli :))

ciceklibahce said...

Şu eczacı krem yaptıysa sende bu kuklaları yapcaksan ben ne yapmalıyım diye bir düşünce belirdi kafamda:))) Gülme yada çiceklibahçeye de ne oluyor deme
bugün ilk anaokulu görüşmemden geldim hoşgör o yüzden:) Garip duygular içindeyim.
Kuklalar çok güzel olmuş:)

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim Çiçeklibahçe'cğm,
demek Spiderman'imiz artık okullu oluyor :)
Daha gezip bakacak mısın ya da karar verdin mi okul konusunda?
Duygularını gayet iyi anlayabiliyorun :))

Yaz said...

Ayçiçek'cğm çok güzel olmuş parmak kuklalar. Eşinin ve senin ellerine sağlık. Ne kadar yetenekli bir ailesiniz :) Kesinlikle çocukların yaptıklarının fotoğrafını çek. Görmek için sabırsızlanıyorum :)

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim Yaz'cğm :)
Mutlaka çekeceğim. Ben de merak ediyorum :))

ciceklibahce said...

İlk bugün başladık. Bizim eve yakın ve birçok kişinin çok övdüğü bir okula gittim ama pek içime sinmedi.O yüzden aklımda olan 1-2 yere daha bakıcağım.

renkler said...

Valla iyi fikir olmuş bu, çocukların houna gider. Aynı durumda ben kalsam ev maketi yaptırırdım mimar olaraktan herhalde:-)

Bu arada seni sobeledim, bloğuma bakkk:-)

cenebaz said...

Çok güzel fikir bulmuşsunuz. Eminim çok eğlenecekler:)

Ayçiçeği said...

Çiçeklibahçem, içine sinmesi çok önemli. Bıraktığın zaman gözün arkada kalmamalı.

Ev maketi de iyi fikir:)
Ne güzel :)) sobelenmişim. Şimdi geliyorum :)))

Teşekür ederim Çenebaz :))

denizanasi said...

bayıldım bu kuklalara.. hatta ben de bunu evde oglumla yapabilirim .