Tuesday, January 23, 2007

Sobelendim :)

Dün bahsettiğim gibi, bugün oğlumun okulundaydım. İnanılmaz keyif aldım. 2o tane bıcır bıcır çocuk etrafımda, kestik, boyadık, yapıştırdık, kuklaları yaptık. Bir de sahne kurdular tahtanın önüne, karşılıklı oynadılar. Valla 40 dk yetmedi bana :) Zaman hemencicik geçiverdi. En üzüldüğüm şey ise, resim çekememem oldu. O kadar hareketli geçti ki herşey... Ama oğlum eve döndüğünde, onunkileri çeker gösteririm. Zaten hemen hemen hepsi birbirine benziyordu :)) Birbirlerine bakıp yaptıkları için :)

Renkler'cğm sobelemiş beni :)
Önceleri, ben daha blogumu açmadan çok önce, ebe sobe oyunu vardı. Ben de zevkle okurdum. Sonra bir ara yapılmadı. Hatta Renkler bunu dile getirmişti, tekrar yapılsın diye. Sağolsun beni de sobelemiş.
Daha önce bahsetmediğim 5 şeyi soruyor.

İşte benimle ilgili bilinmeyen 5 şey;

1. Telesiyej, Telefirik ve uçak dışında, inanılmaz yükseklik korkum var. İlginçtir, bu üç şey beni korkutmuyor. Bilakis en sevdiğim yolculuk şekli uçaktır. Hatta 15 yaşındayken, ilk kez uçağa bindiğimde tek başımaydım ve hiç korkmamıştım.
Ama en basitinden oğlumla bir dönmedolaba filan bineyim, bayılacak gibi oluyorum. Çocuğu o kadar sıkıp sarmalıyorum ki, yavrucak bana "Anne merak etme, ben korkmuyorum" demek zorunda kalıyor. Bir bilse asıl korkanın ben olduğumu :)

2. Çocukları çok seviyorum. Eşim de istese, 3.'yü de doğuracağım. Ama istemiyor :( Birini ananeye, diğerini de babaneye göndererek iyi idare ediyoruz diyor. Üçüncüyü gönderecek yer kalmadı diyor şakayla karışık. Ama tek sebep bu değil tabii. Hayat zorlaştı. Okullar çok pahalı. Gezmeyi de seviyoruz. Bir üçüncüsü hayatımızı bayağı değiştirebilir, belki de zorlaştırabilir. Eşim haklı olarak şu anki düzenini bozmak istemiyor.

3. Korku ve gerilim romanları okumayı çok seviyorum. Stephen King'in bütün kitaplarını okudum (yenileri hariç). Dean R. Koontz hastasıyım. Benim ona hasta olmam eşimi de hasta ediyor :) Benim bu tür kitap okumayı sevmemi bir türlü anlayamıyor. Yenilerden de favorim Grange. O da çok iyi.
Tabii bunların yanında başka türden okuduklarım da var. Sadece korku ve gerilim romanını çok sevdiğimi belirtmek istedim :))

4. Daha önce bahsettim mi bilmiyorum. Ama bu sene çalışmak istiyorum tekrar. İş hayatına 7 sene ara verdim. Artık yeter diyorum. Annelerden de ufaklığı idare edeceklerine dair söz aldım. Bakıcı tutsam da, onların da olmalarını istiyorum.
Ama içime sinecek bir iş olsun ki, pişman olmayayım sonra. O yüzden aramalar devam ediyor:)

5. Güzelliğe ve estetiğe çok meraklıyım. Estetik operasyonlarına karşı değilim. Hatta eşim izin verse, bir iki yerime yaptırırdım da. Ama kendisi nefret eder :(
Ben mesela Angelina Joli'yi çok beğenirim. Eşim itici bulur. O yüzden hiç şansım yok :((

Evet, bu kadar yeter. Zaten 5 madde olacaktı :)
Ben de şimdi ÇİÇEKLİBAHÇE'yi, KURUNANE'yi, YAZ'ı ve döndülerse eğer KUĞU hanımı sobeliyorum. Sobeeee :))

7 comments:

Yaz said...

Ayçiçek' cğm beni sobelemiş :) 5 bilinmeyenim için hemen düşünmeye başladım bile :)

ciceklibahce said...

Hemen yazdım:))

renkler said...

Korku romanlarına da filmlerine de bayılırım. Dean Koontz da favorilerimden.

kurunane said...

5. maddeye cesaret edemem özelliklede yüzüm için edemem ama vücudum için olabilir. gerçi benimki estetikten ziyade zayıflamaya yönelik bir operasyon olurdu :)

Ayçiçeği said...

YAZ ve ÇİÇEKLİBAHÇE, şimdi sizleri okudum :)

RENKLER'cğm, filmleri izlerken biraz korkarım. Eskiden daha rahat izliyordum. Ama şimdi asabımı bozuyor bazen. Tabii kaliteli bir gerilim filmi başka, onları severim :)

KURUNANE'cğm, benim de zaten istediğim, bir toparlama operasyonu. Ya da eskisine döndürecek bir operasyon. Nasıl desem, iki oğlum da vantuz gibi uzun süre emdiler beni. Anla işte:)
Ama eşimin bir şikayeti yokmuş. Yine de ben ara ara soruyorum ona :) Belki zamanla bıkar da ok der ;)

KUGUU said...

Canim benim, dondum sobeni aldim- yazacagm:))

Anonymous said...

Good aгticle. Ι am going through some of thesе issuеs as wеll.
.

Also viѕit my weblog: Wedding Dresses