Tuesday, December 12, 2006

Tatil heyecanı :)

Pazar günü havanın da güzel olmasıyla günü dışarda geçirelim dedik. Arkadaşlarımızı da arayıp, ne yapalım diye düşündük. Önce Şile'ye gidelim dedik.
Sonra Riva ya da Polonezköy olsun dedik.
Vintage Biscuite'in blogunda Polonezköyde'ki 'Polina Şube' hakkında daha önce bir yazı okumuştum. O kadar güzel anlatıp tavsiye etmişti ki, aklımda kalmış. Arkadaşlar da merak edince, karar Polonezköy doğrultusunda oldu.
Pişman olmadık, çünkü gerçekten de güzel bir yermiş.
Çoluk çocukla da saatlerce rahat ettik. Ayrıca uygun fiyata bol bol yemek de yenilebiliyor.
Tabii ki arkadaşlarla biraraya gelmişken, yılbaşı konusu da açıldı. Bu sene bayramın ilk gününe denk geldiği için, şöyle 3-4 günlüğüne biryere gidelim dedik.
Düşünmemiz halen devam ediyor. Birbirimize mailler gidip geliyor.
Büyük bir grup olacağımız için, şu 1-2 gün içersinde karar vermemiz gerekiyor. Hepimize oda bulunsun diye.
Ayrıca çocuklar da olacağı için, ona göre yerler bakılıyor.
Biz, minik çekirdeğimizi bırakacağız. Sadece büyük oğlumuzu alırsak, daha rahat ederiz diye düşünüyoruz (eminiz aslında:)).
Ama çoğu arkadaşlarımız ikinci çocuklarını (bebeklerini) götürmeyi planlıyorlar.
Allah onlara kolaylık versin diyeyim :)
Tatilimiz kısacık :( da olsa, ben şimdiden başladım harıl harıl düşünmeye, neler götürelecek, ne giyilecek vs.
Zaten hazırda olan yazlık-kışlık bir gezi listem var, böylece hiç vakit kaybetmiyorum.
Sevgili Çiçeklibahçe'de seyahate çıkıyormuş.
Onun bavul hazırlama telaşından ilham alarak, nasıl en doğru şekilde bavul hazırlanır, onu yazmak istiyorum.
Ben bavul hazırlamayı çok severim. Kesinlikle ne fazla, ne de eksik eşya taşırım.
Kendimce püf noktalarım vardır.
Bunları yazmayı düşünüyorum. Ama şimdi değil.
Birazdan ufaklığı hazırlayıp anneme bırakacağım, sonra da alışverişe çıkacağım.
Tatile daha çok var biliyorum. Ama eksikler de beni rahat bırakmıyor. Şimdiden tamamlayıp rahat edeyim bari.
Hem bugün salı, artık biliyorsunuz, temizlik günüm.
Birazdan A. hanım da gelir. Biz en iyisi hazır olalım.
Bavul hazırlama postunu da yarına bırakıyorum :)

11 comments:

nes-kafe said...

bende tatile girmek istiyorum ama not yet :S


bavul hazırlamayı beceremem önerilerini bekliyorum

blogda kullandığın mail adresini bırakabilirsen senide eklerim

ciceklibahce said...

Ben de bekliyorum bavul hazırlama yazını:))

Anonymous said...

ayçiçeem sana mesaj gönderemiyorum yaa.

Anonymous said...

blogger olarak gönderemiyorum daha doğrusu.

sana şimdiden kolay gelsin

Anonymous said...

Istediginiz gibi bir yer bulursunuz insallah dostlarinizla beraber canim. bekliyorum yeni pufff nokta postunu.
Anlamadim ama ben de yollayamiyorum yorumumu almiyor neden??? KUGUU ben.

Anonymous said...

ahhh google id si istiyor galiba burasi. bu da mi beta marifeti yaaa- tekelci zihniyet kodlamislar program icine yeni olarak o halde- ne fena. Kuguu.

Anonymous said...

ayrıca çiçeklibahçeye de yorum bırakamıyorum. sanırım onun bloğu sadece bloggerların yorumuna açık. anonymous olarak yazma şansım da yok. neden böyle olduğu konusunda fikrin varmı? ya da yorum bırakabilmek için ne yapmak gerekiyor?

Ayçiçeği said...

NES'ciğim, tamam bırakırım:)

ÇİÇEKLİBAHÇE, bugün gelecek birara:)

KURUNANE, çok sinir bir durum, biliyorum. Uğraştırıyor insanı:(

Ayçiçeği said...

KUĞU'cum hepten bozacaklar sonunda galiba. Ben haftalardır çekiyordum. Şimdi de size bulaştılar.
Henüz dolaşmadım bloglar arasında, bakalım benim yorumlarım gidecek mi.

Anonymous said...

İnşallah istediğiniz gibi ve eğlenebileceğiniz bir yer bulursunuz. Ayrıca bende tatil istiyorumm ühüü :)

ve tabiki bende blogger olarak sana comment gönderemiyorumm.

Yaz

Ayçiçeği said...

YAZ'cım, sizde çıkarsınız inşallah. Ama 'yaz'ın olduğu gibi olmaz tabii:)
Bu comment gönderememe olayı stres yarattı yine.