Thursday, March 22, 2007

Ebe Sobeee :))




Fikrimin İnce Gülü sobelemiş beni :)

Vazgeçemediğimiz markalar bu seferki sobe konusu.

Aslında öyle marka tutkum yok. Aklıma ilk gelenleri yazıyorum.

1. Parfümümü 11 yıldır kullanıyorum. Bir çok parfümüm var. Fakat onlar gelip geçici hevesler:) Arada değişiklik olsun diye kullandıklarım.
Fakat bu Cheap and Chic benimle bütünleşmiş bir parfüm.
Öyle ki, bir yere gittiğimiz zaman, bizden sonra gelenler asansöre filan bindiklerinde, kapıdan girer girmez "Ayçiçek'lerin geldiklerini kokusundan anladık" derler.

2. Christian Dior'un sellülit kremi de benim için bir vazgeçilmez :) Çok memnunum, süper sonuç veriyor. Bir mucize :))

3. Flor Mar'ın 319 no'su. Yıllarca vazgeçemediğim bir oje.

4. Çocukların giysileri genelde Zara Kids'ten. Özellikle pantalon modelleri süper.

5. Yine çocuklara aldığım ayakkabılar ya Adidas ya da Nike marka oluyor.

* Kendi giysilerimde marka takıntım yok. Yeter ki hoşuma gitsin, üzerimde güzel dursun :))


* Eğer marka konusunda sobelenmedilerse, Kuğu'yu, Sanem'i ve Nimet'i sobeliyorum :)

22 comments:

ciceklibahce said...

Parfüm hariç diğer maddelerin hepsi tutuyor!!
Parfümü de bir deneyim bari:)))

Ayçiçeği said...

Bu parfümü çok seviyorum. Çok hoş ve kalıcı bir kokusu var. Eşim de en çok bu kokuyu seviyor. Eskiden en büyük boy 50 ml'lik olarak satılıyordu. Şimdi 100'lük şişeleri de çıkmış, çok mutlu oldum.

Lost nasıl gidiyor bu arada. Nerdesiniz?
Bir kaç gündür sen de lost oldun :))

ciceklibahce said...

1.sezon bitti:) Cuma eşim gelmişti o buradayken çok yoğun geçiyor günler:) Her akşam ya bizde misafir var ya biz bir yerlerdeyiz! Üstüne bir de Lost:) Zaman bulup gelemedim:)

PERİLİ KÖŞK said...

selülit kremi,diyet yapmadan,spor falan olmadan işe yarıyormu,tavsiyen benim için çok önemli,çünkü diyette de sporda da sınıfta kalıyorum...tek başına ne kadar etkili olur?...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Yeni post attığını kokudan anladım şeker.:) Merak ettim şu parfümü bi bakalım biz de bari. Bütün blog alemi aynı kokarmış bundan sonra.:))

KUGUU said...

Sobelenmisim:)
ve 319 sanirim hepimizin vazgecemedigi:)) pesinden cikan flormarin tum turevlerini de habire alirim- dogal tonlari- ama illaki 319 :))

kurunane said...

bak yaa, ben niye bilmiyorum bu 319 no'yu...

renkler said...

Canım sen o kadar zayıfsın, selülitini abartıyor olabilir misin:-) Hani kremler mremler! Ben geçen sene çok spor yaptığımdan kiloma rağmen selülitim yoktu, şu iki aydır diyetteyim ve kilo veriyorum ama sanki biraz selülitim var! Senin kremi bir deneyim bakalım. CD zaten çok iyi bir marka. Bir de

Ayçiçeği said...

ÇİÇEKLİBAHÇEM, ilk izlediğimizde bizi de sarmıştı. Hatta bir hafta sonu 7 bölüm arka arkaya izlemiştik:)
Bir de eşin burdayken tabii yoğun geçmesi normal:))


PERİLİ KÖŞK, ben ne diyet yapıyorum, ne de spor. Fakat düzenli olarak kremi kullandığında, gerçekten faydalı oluyor. O portakal kabuğu görüntüsü neredeyse yok oluyor ve cildin incelip pürüzsüz oluyor. Fakat bıraktığın an, tekrar eskiye dönüyor. O yüzden düzenli (günde bir kere) kullanman lazım.

Ayçiçeği said...

FİKRİMİNCEM, kokalım valla, ne güzel olur :))


KUĞU'cuğum, bence de diğerleri bir yana, illaki 319. Ojeler arasında bir fenomen (abarttım mı ne :))


KURUNANEM, dalga geçiyorsun benimle değil mi?
Buna bir de kırık beyaz ya da rakı beyazı deniyor:)

Ayçiçeği said...

RENKLER'cğm, bu selülit denen şey zayıfa kiloluya bakmıyor valla.
Bir de ben çay ve kahve çok tüketirim, meyve sebze de nerdeyse yemem. Yani dengesiz beslenmenin de etkisi var. Eskiden hiç yoktu, fakat hamilelikte değişen hormonlarla oluşmaya başladı. Öyle abartılı olmasa da beni rahatsız ediyor. Çaresi de varken uyguluyorum.
Bu kremi denersen memnun kalırsın :))

kurunane said...

ayçiçeği cidden bilmiyorum, ben beyaz ve tonlarına hiç yaklaşmadım bugüne kadar.

Nasıl geçti habersiz... said...

Şimdi ben bunların hepsine fransızım desem.:(
aa ne ayıp demezsin dimi? :)

nimetin.blogspot.com said...

ayçicek ben bu konuda hiç yazmayım çünkü hiçbir markayla işim yok:) parfüm kullanmıyorum. öje desen bir milyonluklardan alırım hep:) makyaj malzemelerinden de ne bulursam onu alırım:))))
kötü kadınım:))))))
sen bu işte iyisin ama:) ne yaptığını bilen kadınlara hep gıbta etmişimdir.

nimet

Gamzeli said...

Benim kardeşimde adidas ve nike dan giyinmesini çok sever...

Bu arada iyi haftalar :)

Nasıl geçti habersiz... said...

nerelerdesin canım,bak bu arada ben bir yaş yaşlandım.:P

ciceklibahce said...

Nerelerdesin?

ceyda'nın tükkanı said...

Cocuk kiyafetleri birebir tutuyor valla:)) Parfum konusunda da bir tanesi sanirim tam uyum sagliyor ten kokumuzla ve biz ondan hic vazgecemiyoruz.

Gamzeli said...

Mevlid kandilin Mübarek Olsun Canım...

sevgilerimle

Gamzeli said...

İyi hafta sonları canım...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

bacım merak ettik. bi ses versene.:)))

Gamzeli said...

Nerelerdesinnn???