Monday, November 27, 2006

Başardım:)

Bir iki denemeden sonra başardım:)
Ne mutlu bana.

Ben niye bir blog açtım, onu da yazayım.
Uzun uzun zamandır, 'sevdiğim Bloglar' linkinde görülen bloglar arasında gezinip duruyorum. Bazısı çook çook süredir buralarda, kimi de daha yeni sayılır (ama benim gibi bugün doğumlu yoktur herhalde:)).

Okuyup okuyup duruyorum. Ama bir türlü yorum bırakamıyorum.
Sonra (çok çok sonra) öğrendim ki, bir şekilde üye olmak lazımmış.
Olayım dedim.
Ama blog açma konusunda kararsızdım.
Yine sonra (yine çok çok sonra:)), blogsuz da yorum göndermek içime sinmedi.
Yani, yine yorum bırakmadan okudum sevdiğim blogları uzunca bir müddet.

Derken, artık ben de hazırım dedim, kendi kendime.
Açayım blogumu, bakayım neler olacak, kimler okuyacak beni.

İşte böyleee...
Geldim ben de buralara:))

9 comments:

KUGUU said...

Sevgili AYCICEK TARLASI blogun hayirli olsun. Adinda cok guzel olmus.
Hosgeldin:))
Kuguboynu.

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim Kuğu:)
Hoşbulduk:))

renkler said...

Hayırlı olsun:-) İnan bana yazmak sana iyi gelecek. Umarım kalıcı bir blogger arkadaşımız olursun...

Ayçiçeği said...

Teşekkürler Renkler:)
Sadık bir okuyucuydum zaten. Ama senin gibi hergün yazabilir miyim bilemiyorum:))

kurunane said...

ayçiçeği hayırlı olsun. bak bi okuyucun oldu bile :))

Ayçiçeği said...

Teşekkür ederim Kurunane:))

Age35 said...

Aramıza hoşgeldin..seni tanımak için sabırsızlandım,hadi anlat bakalım kendini...=)

ciceklibahce said...

Hoşgeldin:))

Ayçiçeği said...

Hoşbulduk Age ve Çiçeklibahçe:)