Tuesday, May 22, 2007

Merhaba :D




Kuğu'cğm. Bu resmi senin için çektim :))


Günlerdir uzak kaldım buradan, özledim herkesi. Birçok yeni yazı birikmiştir. Fakat dolaşmaya başlamadan önce, ben de yazımı yazayım dedim :) Yoksa yine kalacak..

Geçtiğimiz günlerde birkaç doğumgünü kutlamalarımız oldu. Bunların ilki dedemizindi (kayınpederimin:)). Babamızı en sevdiği restorana, Mabeyin'e götürdük. Eşim, kayınbiraderim ve eltimle böyle bir süpriz yapalım dedik.

Sonra ise Çekirdeğin bir sınıf arkadaşının doğumgünüydü. Davetiyesinde özellikle babaların ve kardeşlerin de davetli olduğu bir brunch olacağı yazıyordu. Annelerin de davetli olduğu yazıyordu tabii. Ama genelde anneler götürdükleri için cocuklarını, onları özellikle belirtmedim :))

Babalar kelimesinden etkilenen ben, eşimi katılması için ikna ettim. Aslında bu tip eğlencelerden pek hoşlanmaz. Hatta dışarda kutlanan doğumgünlerini de pek sevmez. Ona göre en güzeli, çok sevdiğin birkaç kişiyle evde kutlananılıdır.

Fakat ikna gücü kuvvetli olan bendenize uyarak beraber gitmeyi kabul etti. Hep beraber, minik hariç, çünkü henüz iyileştiği için onu evde bırakmayı daha uygun gördük, partiye katılmak üzere yola çıkmıştık.

Oraya vardığımızda, doğumgünü sahibi anne eşimi kutlayarak "partiye katılan tek baba sizsiniz" dedi :)) Neyse ki doğumgünü sahibi baba da vardı da, durumu biraz kurtardık :P

Ondan sonraki doğumgünü kutlamamız ise kayınbiraderimin kızınındı. Hepberaber hazırlandık, özendik.
Bu arada ben ona doğumgünü hediyesi bakarken, kendimi kaybettim. Kendisi biraz kokoş bir kız olduğundan :) daha çok süslü püslü giysilere baktım. İnanılmaz güzellikte şeyler var. Yani bir kızım olsaydı, herhalde benim oğlanlara harcadığımın iki üç katını filan harcardım :)

Bugüne kadar hep evde kutlanan doğumgünü, bu sefer dışarda kutlandı. Gittiği yuvanın bahçesi ile bir salonu bu gün için organize edildi.
Bu sefer akıllanan eşim, durumu önceden öğrenmeye çalıştı. Sadece annelerin ve çocukların olacağını öğreni. Fakat kendisi "amca" olarak tabii ki davet edildi. Hatta kardeşi de orada olacaktı. Fakat yine de "merci, almayayım" şeklinde evde kalmayı tercih etti :))

Bu sefer Miniği de götürdüm tabii. Ne de olsa kuzinesinin doğumgünüydü. İlk defa böyle bir kutlamaya katılıp, bir sürü çocuk görünce, önce şaşırdı. Sonra ise çok eğlendi. Çocuklar için kurulan masanın baş kısmında oturup, ablasının yedirdiği pastayı bile iştahla en önce o bitirdi :) Oyunlar oynadılar, dans ettiler çok, ama çok eğlendiler.

Dönüşümüz muhteşem oldu. Bağıdat trafiği ve yağmur derken saat 19.00 gibi eve dönebildik ancak.

Ben, genelde oturmuş olmama rağmen, kendimi inanılmaz yorgun hissettim. Gürültünün vermiş olduğu birşey herhalde.
Kolumu kaldıracak halim yoktu. Evde çocukları doyurup, erken yatırdım.
Biz gittikten sonra, sessiz bir evde bol bol dinlenen :) eşimi de gece erken yatmaya zorladım. Çünkü ertesi gün Polonezköy gezimiz vardı.



Evet, pazar gününü Polonezköy'de geçirdik. Çekirdeğin sınıfından arkadaşları, anne- babaları ve kardeşleriyle beraber kalabalık bir gruptuk.

Resimler de bu gittiğimiz yeri gösteriyor. Bol bol yeşillik, temiz hava, hayvanlar, orman ve minik bir göl ile resmen bir cennetti.

Günümüz apartman ve şehir çocukları için inanılmaz güzel bir yer. Doya doya koştular, top oynadılar, uçurtma uçurdular ve resimde görülen beyaz midilliye bindiler. Biz büyükler bile top oynadık :))

İşte gittiğimiz yerden birkaç görüntü daha..




26 comments:

denizanasi said...

buranın ismini ögrenebilir miyim :) çok güzel ve yeşil görünüyor :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Aman ne güzel.. happy birth day kıvamında geçmiş günler.:) Polonezköy'de mi çektin resimleri.. gerçekten harika görünüyor. Doğayla içiçe olmak iyi gelmiştir hepinize.:)

Yaz said...

Ne güzel partilerle dolu bir yazı olmuş :) bu güzel cuma gününde içim açıldı valla :) Polonezköy' ü bende çok severim. Özellikle çocukların mutlaka götürülmesi gerektiğini düşünüyorum. Dediğin gibi çocuklar rahatça koşup oynayabiliyor ve doğanın güzelliğini yaşayabiliyorlar.

Gamzeli said...

Günleriniz baya yoğun geçmiş, iyi olmuştur, insan bazen böyle istiyor...Bütün doğum günü olanların doğum günü en içten dileklerimle kutlarım, nice yeni yaşlara :))

Ayçiçeği said...

DENİZANASI, sen söyleyince ismini yazmadığımı fark ettim :))
Burası Polonezköy Country Club' a ait bir yer, adı Piknik Park.

Ben Ona Resmen Asigim said...

Aaa burasıda bizim favori yerlerimizdendir. Babalar mangal filan yaparken bebişlerle hayvanlara bakmaya gideriz. Bizim en son gittiğimizde Bora etrafta gezen kuşların peşinde koşmaktan helak olmuştu, bende onun peşinden koşmaktan.

Ayçiçeği said...

FİKRİMİNCEM, aynen o kıvamda geçti günler :)
Gerçekten de çok iyi geldi canım.
Sabahtan beri yorum bırakmaya çalışıyorum, bir türlü kendi blogumdaki yorumlara giremedim. Sinir bir durumdu. Neyse ki şimdi bırakabiliyorum. Özlemişim sizleri valla :))

Ayçiçeği said...

YAZ'cğm, ben de çok seviyorum. Bir de en güzeli, şehre yakın olması. Evden çıkmamızla oraya gitmemiz bir saat bile sürmedi :)

Ayçiçeği said...

GAMZE'cğm, çok teşekkür ederim canım :) İyi geliyor bazen gerçektende..

Ayçiçeği said...

BORA'nın ANNESİ merhaba :)
Aynen mangal olayına biz de girdik.
Ben de miniğin peşinden az koşmadım o gün :))

KUGUU said...

Ay ben cidden cok duygulandim ama.

cok cok tsk ederim sana girtlakdashim AYCICEGIcgm...

Iste bu cok guzel dgl mi, birsey yaparken blog dostunun aklina gelmesi. Canimsin.

Bu arada tum yasgunu sahiplerini kutluyorum, saglik ve mutluluk dolu omur diliyorum.

PS: sen gercekten beni duygulandirdin canim....

Nasıl geçti habersiz... said...

canım nihayet hoşgeldin.:)
hep böyle güzel günler geçir inşallah.:)

Ayçiçeği said...

KUĞU'cğm, gerçekten de insanın bazı durumlarda aklına geliyor. Mesela birşey oluyor, iyi tanıdığın bir bloggerle paylaşmak istiyorsun filan. Aklına geliyor işte. Biz de parktan çıkarken, eşime dedim ki, şu kuğuları da çekeyim. O da bana kuğuboynuna mı göndereceksin dedi :) Düşün yani, bazen sanki gerçekten tanıyormuşum gibi sizlerden, yazdıklarınızdan bahsediyorum :))

Çiçeklibahçe vardı, kendimi yakın hissettiğim. Blogunu kapatmış. Çok üzüldüm, bir arkadaş kaybettim diye..
İşte, insan bazen böyle hissediyor.

Ayçiçeği said...

YAĞMUR DAMLAM, sağol canım. Ben geldim, ama sen de uzun zamandır yoktun galiba :)

KUGUU said...

Canim benim yani bu hepimiz icin boyle, burasi ayri bir dunya bizim icin ve icinde olmayanin anlamasi cok zor.

Demek esin bile kuguboynuna mi gondereceksin diyecek kadar biliyor. Cok cok hosh. Bir baska arkadasimin esi de ooo Kuguu gelmis falan diyor gorustugumuzde.

Peki sen benim bu evimin de onceki eviminde girisinde yillardir sus olarak ahsap icinde AYCICEKLERI oldugunu biliyor musun? Bir gunde ben sana senin fotografini cekip koyayim arkadasim:))

renkler said...

Çok güzel, dopdolu günler geçirmişsiniz ne güzel... Oğluşun eski okulunda o kadar çok görüştüğümüğz veli vardı ki! Hepsi de aynı siteden olduğu için çok güzel programlar yapardık. Bu yeni okulda ne yazıkki bunu yakalayamadık. Herkes çok ilgisiz. Beşinci sınıf olduğu için de olabilir, bir kopukluk var. O nedenle sizin bu dayanışmanız hoşuma gitti. Babalar gerçekten de gelmez bu tip toplantılara...

cenebaz said...

Çok güzel günlermiş. Polonezköy'e de bayıldım. Zaten hep gazetelerde falan okuyordum ama senin resimler daha güzelmiş:)

Anonymous said...

Ayçiceği çok teşekkür ederim. Sende benim için yakın hisettiğim kişilerden birisin. cicekli.bahce@yahoo.com.tr adresinden istersen bana mail at o şekilde görüşelim:)

Annelog Atölye said...

Doğumgünlerine babalar da katılıp hele bir de kendi aralarında anlaşıp sohbet edebildiler mi çok keyifli oluyor. Polonezköy'deki yer de çok güzelmiş. Not aldım:)

Gamzeli said...

iyi hafta sonları canım...

nimetin.blogspot.com said...

resimler çok güzel. çok canlı yada bilgisayarımızın ekranını bugün temizledim meger ne kadar kirmiş ki herseyi silik görüyormuşuz:)))
bu arada kayınpederinin kizi yuvaya mi gidiyor dedin. o kadar küçük kardeş varmı yahu. maşallah vallahi:))))

nimet

Gamzeli said...

İyi haftalar :)

böğürtlengözün annesi said...

Tüm doğumgünü kutlayanlara bende nice seneler dilerim öncelikle.Şu kız çocukları için yapılan kıyafetlere bende takıkım. Benimde kızım olsa neler alırdım neler. Neyseki bende bu hevesimi yeğenime alarak geçiriveriyorum.
Pikinik alanı çok güzelmiş gerçekten,heleki okulla birlikte çıkılan piknikler daha bir zevkli geçiyor..

Nasıl geçti habersiz... said...
This comment has been removed by the author.
Nasıl geçti habersiz... said...

Yoo,ben oğlumdan fırsat buldukça varım da... sen yoksuun.:(

Gamzeli said...

Hani yen yazı yok mu? Özledik yazılarını...